Agfa Graphics NVNeschen BeneluxMan Print & Sign BVSmart-SignTetterodeTechnotape BVMimaki Europe BV Bron Drukwerkverdeling
The Solution ShopJolfixAvery DennisonNBC OnlineSignSeenPremere

Nieuws

  • Welk nieuws kreeg de aandacht in augustus 2016?

    COLUMN - De redactie dook eens in het inmiddels al flinke archief en was benieuwd naar het nieuws welke de branche 4 jaar geleden bezighield. De bankencrisis lag inmiddels alweer wat jaren achter ons. Maar de economie herstelde na die periode overwegend traag. Een greep uit het nieuws van de eerste week van augustus 2016, met hier en daar een 'perspectief-update' voor de situatie van vandaag.

  • Suselbeek en Holweg bundelen krachten

    Suselbeek Reclame in Varsseveld is overgenomen door Harold Holweg, van het gelijknamige reclamebedrijf in Lichtenvoorde. De eigenaren van Suselbeek Reclame vonden in Holweg een goede partij om het bedrijf voort te zetten. Het bericht Suselbeek en Holweg bundelen krachten verscheen eerst op Sign+ Magazine.

  • Tips: werken in de hitte

    Het wordt behoorlijk warm komende dagen. Niet fijn voor mensen die aan het werk zijn. Hoe houd je het hoofd koel op de werkplek en kun je medewerkers beschermen? Lees de tips. Het bericht Tips: werken in de hitte verscheen eerst op Sign+ Magazine.

  • Quad/Graphics levert fors in maar is uitermate positief

    BUITENLAND - De cijfers van grote Amerikaanse drukkerijen maken het duidelijk, de economische gevolgen veroorzaakt door corona, zijn enorm. De netto omzet van Quad/Graphics daalde in het afgelopen kwartaal met maar liefst 38% tot 585 miljoen dollar ten opzichte van de cijfers van afgelopen jaar. Wat is er van deze grote Amerikaan te leren?

  • Stiftkunst op VW Kever

    Daniel Sloots uit Hoogeveen voorziet zijn oude Volkswagen Kever met stiften van een kleurrijke look. Dat is weer eens wat anders dan een carwrap. RTV Drenthe maakte er een leuk filmpje over. Het bericht Stiftkunst op VW Kever verscheen eerst op Sign+ Magazine.

  • Drupa 2021 ingekort

    Drupa verkort de beurs in 2021 van elf naar negen dagen. De organisatie verwacht minder bezoekers vanwege beperkende corona-maatregelen. De beurs is nu van 20 tot en met 28 april 2021. Het bericht Drupa 2021 ingekort verscheen eerst op Sign+ Magazine.

  • Hoe voorzie ik mijn bedrijf van een sterk logo?

    Wist je dat het logo van McDonald’s wereldwijd bekender is dan het kruis van het christendom? Inderdaad – terwijl het in feite niets anders is dan twee gouden bogen. Deze zogenoemde Golden Arches (yes – het logo heeft een eigen naam) zijn hét voorbeeld van een sterk beeldmerk. Iedereen weet wat ze daarbij kunnen verwachten. Zelfs als de naam McDonald’s er niet bijstaat. Nu heeft dat jarenlang werk gekost, maar dat betekent niet dat jij en je organisatie geen sterk logo kunnen neerzetten. Neem déze tips in acht en je komt al een heel eind. Het bericht Hoe voorzie ik mijn bedrijf van een sterk logo? verscheen eerst op Sign+ Magazine.

  • ‘Oude’ plannen Burda Druck uit 2018 nu uitgevoerd

    BUITENLAND - Burda Druck investeert maar liefst 30 miljoen in een compleet nieuwe hal, te voorzien van een nieuwe rotatie diepdrukpers. Directeur Heiko Engelhardt zei dat de uitbreiding juist nu een positief signaal is voor de industrie en de regio. Al in 2018 werden de plannen bekend gemaakt, nu twee jaar later, gaat de eerste schep de grond in.

  • Gewrapte racewagen eert vrouwelijke coureurs

    VR Motorsport heeft een opvallend ontwerp van een racewagen onthuld, om vrouwelijke coureurs te inspireren en te eren. De wrap is geprint door MediaCo met behulp van HP latextechnologie. Het bericht Gewrapte racewagen eert vrouwelijke coureurs verscheen eerst op Sign+ Magazine.

  • Antalis in Japanse handen

    Antalis is sinds 21 juli in handen van de Japanse onderneming KPP. Deze wereldwijde speler heeft alle aandelen overgenomen van Sequdana en BPI. Het bericht Antalis in Japanse handen verscheen eerst op Sign+ Magazine.

meer nieuws